MIN DAG

Hej på er, jag ursäktar för dålig uppdatering idag men vaknade vid halv tolv, åt frukost, duschade, gjorde i ordning mig och sedan åkte vi in till stan. Men iallafall, vi har haft en jätte trevlig dag och just nu är jag hemma hos Monika och ska sova här. När jag kom till Vagnhärad från Södertälje så missade jag bussen till Trosa så jag följe med Monika till Västerljung för att ta bussen därifrån till Trosa men icke, den kom alldeles för tidigt och smidig som jag är så missade jag den också, dock så var det inte mitt fel för att bussen var typ 3 min förtidigt :/ 

Tänkte lägga upp lite bilder från idag, Monika agerade fotograf hela tiden typ haha! 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0